Rak höger med Ivar Arpi
Rak höger med Ivar Arpi
"Svt framställer kritik från höger som extremism"
7
Preview
0:00
-1:00:10

"Svt framställer kritik från höger som extremism"

Anna-Karin Wyndhamn är försiktigt positiv till den nya översynen om cancelkultur på universiteten. Ivar menar att det är talande hur debatten om sagoläsande drag queens ramas in av Svt.
7
Anna-Karin Wyndhamn och Ivar Arpi. Foto: Peter Knutson

I dagens podd pratar jag med Anna-Karin Wyndhamn, som knappast behöver någon längre presentation här på Rak höger. Hon är författare, forskare, programledare, föreläsare och poddare. Och en god vän.

Jag prövar jag ett nytt koncept i dagens avsnitt. Jag kommer fortsätta med mina vanliga avsnitt där ja…

Listen to this episode with a 7-day free trial

Subscribe to Rak höger med Ivar Arpi to listen to this post and get 7 days of free access to the full post archives.

Rak höger med Ivar Arpi
Rak höger med Ivar Arpi
Ivar Arpi i samtal med vänner och fiender. Utan filter eller skygglappar.